• team
  • Team

Dennis Klawer
Creatie maakt het verschil. Dennis kan bogen op jarenlange ervaring binnen de reclamebranche. Steeds weer vind hij het een uitdaging om strategische en creatieve oplossingen te bedenken voor uiteenlopende vraagstukken. Als ‘creatief brein’ achter de uitingen streeft hij naar een pakkende stijl en een juiste toonzetting en vormgeving van de concepten. Dennis zoekt steeds weer naar de juiste combinatie van bestaande en nieuwe media. Juist die koppeling maakt zijn werk steeds uitdagender.

Evert Jansen
De beleving telt. Evert focussed zich de afgelopen 25 jaar op dit moto. Veel verschillende opdrachten en klanten zijn voorbij gekomen. Daar zitten ook lange verbintenissen tussen zoals 12 jaar ID&T en 25 jaar Noorderslag. Evert houdt zich bezig met creative production, concept en creatie. Van TV en show-regie naar ontwerp, tot realisatie. Onlangs is het beste van twee werelden gecombineerd, namelijk media en outdoor in het bedrijf Quartermasters.

Paul Linders
Paul werkte in commerciële/communicatie functies bij internationale ondernemingen (AkzoNobel en Sara Lee| DE) en was senior consultant bij een internationaal adviesbureau  (Public Affairs & Communicatie.) Hij leidde adviesbureaus op het gebied van funding, marketing en communicatie in de Benelux. Vanaf 2000 was hij deels werkzaam bij de Hogeschool Utrecht en de Universiteit Twente en promoveerde in 2003 op het vakgebied Public Affairs. Vanaf 2011 is Paul Lector Duurzaamheid & Ondernemerschap in Suriname.

Sebastiaan Brals
De kracht van een goede website zit in de conversie. Door zijn jarenlange ervaring in de marketing, zoekmachine optimalisatie (SEO) en website ontwikkeling, heeft hij dit kunnen fijn tunen tot een stabiel en conversie verhogend product. Binnen Fijne Communicatie is hij verantwoordelijk voor de productie, ontwikkeling en de aansturing daarvan. Sebastiaan heeft zich ontwikkeld tot een eigentijds deskundige op het gebied van online nieuwe media.

Visitor counter, Heat Map, Conversion tracking, Search Rank